الخميس 19 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

ياسمين عبد العزيز تفجر مفاجأة عن توقع ليلى عبد اللطيف بطلاقها

موقع أيام نيوز

تصدرت الفنانة ياسمين عد العزيز، مؤشرات التريند في مصر، الساعات الأخيرة، بعد حلولها ضيفة مع الإعلامية إسعاد يونس، في برنامج صاحبة السعادة.

وخلال اللقاء، ردت ياسمين عبد العزيز  على تنبؤ خبيرة الأبراج والطاقة ليلى عبد اللطيف بطلاقها من الفنان أحمد العوضي.

ياسمين عبد العزيز تفجر مفاجأة عن توقع ليلى عبد اللطيف بطلاقها

وقالت ياسمين:  “طبيعي قبل الطلاق بين أي زوجين بيكون في خلافات كتير وطبيعي كان في ناس حوالينا عارفين وأكيد حد بلغها ووصلها الكلام، محدش بيعرف الغيب إلا ربنا”.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.

وتابعت: ” “ياريت الناس اللي عناله تطلع اشاعات تبطل كڈب احنا اتطلقنا لسبب مش هقوله لكن مش خېانة، وأنا مشوفتش العوضي في سحور وكل الفيديوهات دي متركبة وفبركة أنا مشوفتوش أنا كنت في مكان وهو في مكان تاني ولما بشوف الحاجات دي بتوجع.. كفاية كدب بقى”.

وبكت ياسمين عبد العزيز، خلال حوارها مع الإعلامية إسعاد يونس، في برنامج صاحبة السعادة، عند سؤالها عن سبب طلاقها من الفنان أحمد العوضي، قائلة: “أكيد كان في مشاكل قبل الطلاق، وأنا مش بحب أحمد أنا بعشقه، أنا لما حبيت أحمد اكتشفت أني مكنتش بحب قبل كده، وأن أحمد هو أول حب في حياتي.”

أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.

وأضافت ياسمين عبد العزيز: أنا كنت فاكرة أن قبل كده ده حب ولكن هو مش كده، أحمد الحب الحقيقي، أنا عن نفسي عملت استخارة وعمرة واللي ربنا رايده يكون، وعارفة أنه بيحبني وهو عارف أني بحبه.

وقالت ياسمين عبد العزيز: «أنا عارفة أن أحمد العوضي بيحبني، وهو عارف أني بحبه، بعيدا عن في سبب من الأسباب مينفعش أطلع أتكلم في ومش خېانة خالص، وفي ناس مش بيعملوا حاجات بقالهم فترة غير أنهم يأذوني.