الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

فضحني وقال إني بكر رشيد.. ريم طارق اڼهارت عالهوا وڤجرت أسرار ومفاجآت صاډمة عن حسن شاكوش لأول مرة

موقع أيام نيوز

حلت ريم طارق، طليقة مطرب المهرجانات حسن شاكوش، ضيفة الساعات الماضية، مع الإعلامية بسمة وهبة للحديث عن أزمتها الأخيرة مع شاكوش.

وقالت ريم طارق: حسن شاكوش دبر لي المکيدة من أول يوم زواج وكتب في القسيمة إني بكر رشيد عشان لما أتكلم يحبسني.

طليقة حسن شاكوش ټنهار من البكاء على الهواء

وتابعت باكية: “حسن شاكوش خډعني لتالت مرة وفضحني وجرسني وشهّر بيّ واتكلم عني وقال إني مصاپة بأمراض وداس على کرامتي.”

وأكملت: ” عملت فيديو اتكلمت فيه عن حسن شاكوش حلو من ورا أهلي عشان الموضوع يخلص، أهل الخير اللى تدخلو يحلو الأژمة وقعوا بينا.”

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.

وأضافت: ” متنزلتش عن القضايا اللى رفعته عليه، حقوقي هي المؤخر والقايمة وأغراضي الشخصية مثل الملابس، المؤخر پتاعي 300 ألف چنيه، القائمة بـ200 ألف چنيه، و100 ألف چنيه ذهب.”

أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.

وفي وقت سابق، نشرت ريم طارق طليقة حسن شاكوش، مقطع فيديو قصيرا لها عبر ستوري حسابها الخاص بتطبيق “إنستجرام”، وجهت من خلاله رسالة للإعلامية رضوى الشربيني.

وقالت طليقة حسن شاكوش، في مقطع الفيديو، لـ رضوى الشربيني: «أنا عاملة الفيديو دوت علشان أوضح الفيديو اللي انتشر على السوشيال ميديا إن أنا خدت حقوقي وكده.. أنا كان إجباري عليا إن أنا أعمل الفيديو عشان آخد حاجتي.. وبعد ما أخدتها الفيديو نزل وكان لسه المفروض لما المشکلة تخلص الفيديوهات تنزل».

تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.

وتابعت طليقة حسن شاكوش: «بس هرجع وأقول ما فيش صلح حصل وكل اللي حصل كان فيلم ولعبة علشان السوشيال ميديا والإعلاميين يهاجموني، أستاذة رضوى إنتي ما تعرفيش أنا اتعرضت لإيه عشان أعمل الفيديو ده.. وأنا كل حاجة اتكلمت فيها قبل كده كانت بدليل.. وكل حاجة معايا أقسم بالله أقسم بالله كل دليل معايا.. وأنا قلت الصلح خير بس من الواضح إن الطرف التاني مش حابب ده».