الأحد 08 سبتمبر 2024

“هرمي نفسي من البرج”.. هدير عبد الرازق تحاول إنهاء حياتها

انت في الصفحة 1 من صفحتين

موقع أيام نيوز

فاجئت البلوجر هدير عبد الرازق الجميع اليوم السبت بصورة عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي للصور والفيديوهات انستجرام وهي تحاول تنهي حياتها.
وظهرت هدير في الصورة وهي تحاول تنهي حياتها وقامت بلف يديها وعلقت دي تالت مرة افشل اني اروح اروح لربنا كافرة بقى مش كافرة مش مهم أنا مش عارفه هو مش عايزني أروحله ليه ما خلاص اتحكم عليا بالاعډام .
هرمي نفسي من البرج.. هدير عبد الرازق تحاول إنهاء حياتها
وتابعت كفاية اخبار كڈب على لساني وكفاية توزيع صوري المحاولة الرابعة ليا هرمي نفسي فوق برج القاهرة انتم معندكوش إنسانية ولا حتى دين انا مهما غلطت مستهلش ده عشان ده كان جوزي مكنش ماجرني.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
وكانت حالة من الجدل الواسع شهدتها مواقع التواصل الاجتماعي الساعات الماضية بعد تداول مقطع فيديو ڤاضح للبلوجر هدير عبد الرازق سبب صدمة للمتابعين.
من جانبها اعترفت هدير عبد الرازق أنها بالفعل هي الموجودة بالفيديو كما فجرت مفاجأة بأن الشاب الذي ظهر هو طليقها.
وقالت هدير الشخص اللي كان معايا في الفيديو مش اللي بيطلع معايا في الفيديوهات وأنا مش إنسانة مش كويسة واللي كان معايا في الفيديو كان جوزي على سنة الله وروسوله وإحنا اتجوزنا في 2021 ولم اعلن عن زواجي لأنه أمر شخصي واطلقت أنا وجوزي ده من سنة.
ودخلت هدير عبد الرازق في نوبة بكاء أثناء حديثها عن الفيديو الخادش للحياء أنا معرفش حاجة خالص عن الفيديو ده وأنا عمري ما مشيت في حاجة حرام وأنا مش بصاحب حد خالص.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
وتابعت هدير عبد الرازق أي حد بيشوف الفيديو لازم يتقي الله وأنا حياتي اټدمرت بشكل كامل وانا ست متجوزة دلوقتي وهطلق دلوقتي بسبب المشكلة دي والفيديو ده.
بسبب الفيديو المسرب.. بلاغ للمجلس القومي للمرأة ضد زوج هدير عبد الرازق
قدم أيمن محفوظ المحامي بالنقض بلاغا للمجلس القومي للمرأة ضد زوج البلوجر هدير عبد الرازق مسرب الفيديو الإباحي لهما سويا والذي اتهمته البلوجر صراحة بهذا الأمر حسب قوله.
وقال محفوظ في بلاغه للمجلس القومي للمرأة بإنه بعد تسريب ونشر الفيديو الإباحي للبلوجر

انت في الصفحة 1 من صفحتين