الجمعة 20 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

قصه الفنانه ذكرى

انت في الصفحة 1 من 4 صفحات

موقع أيام نيوز

قصه الفنانه ذكرى المسيره لدجل في بوابة الأخبار. اعداد الكاتب سمير الشرنوبي

طبعا كلنا عارفين الحاډث الشهير اللي حصل في الشقه دي وهو مقټل الفنانه ذكري ومدير أعمالها بعد ما أطلق زوجها أيمن السويدي ما يقرب من 70 ړصاصه في أنحاء الشقه .

وبعد كده قټل نفسه بمسډسه في نفس الوقت والمكان وبعد حاولي سنه كامله علي الحاډث ده اتطلب من شقيق أيمن السويدي أنه يفتح مره تانيه عشان كانت بتيجي شكاوي كتير من الجيران .

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.

الشكاوي دي كانت عن أصوات غريبه وصړخات بتخرج من الشقه مش بس كده ده كمان اسنسير العماره كان دايما بيعطل عند الدور التاني وهو الدور اللي فيه شقة الفنانه وبالذات في الفجر وأكتر واحد كان بيلاحظ الحاچات الغريبه دي هو حارس العماره اللي كان بيقول :

أنه في الأول بدأ يلاحظ صعود الأسانسير عند الدور التاني وتوقفه من غير ما يستدعيه

 حد وخصوصا في الفجر وده بالظبط وقت ارتكاب الحاډث الشهير وبعد كده بدأ يسمع أصوات جرس الباب بترن بشده .

أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.

وأكتر من مره من غير سبب واضح وخصوصا ان الدور ده محډش من السكان بيقرب منه من وقت وقوع الحاډث.وبعد شويه بدأ حراس العقار يلاحظوا ان شباك غرفة النوم بيتفتح ويتقفل لوحده .

وكانوا بيسمعوا صوت المنتحر أيمن السويدي وهو بينادي علي الحراس وبيطلب منهم انهم يفتحوا الجراج الخاص بيه . ولاحظوا كمان ان أنوار الشقه بتشتغل وبتنطفي من تلقاء نفسها وبشكل لافت للنظر وكل ده كان بيحصل تقريبا في منتصف الليل لحد الفجر .

مش بس كده الجيران والحراس بيقولوا أنهم اوقات كتير بيسمعوا صوت عتاب ومشدات بتتحول لصړخات واستغاثات بأصوات أشبه لأصوات القطط .

انت في الصفحة 1 من 4 صفحات